KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA خلعتبري:بايدقبل ازجام‌جهاني بابزرگان بازي کنيم

خلعتبري:بايدقبل ازجام‌جهاني بابزرگان بازي کنيم

او درباره اينکه تيم ملي با از دست دادن دو فيفادي از اين جهت از کشورهاي ديگر عقب است، گفت: دوست داشتيم مثل کره‌ و ژاپن در اين روزها با تيم‌هاي بزرگ دنيا بازي کنيم. اما شرايط به گونه‌اي شد که مشکلات اجازه نداد تيم ملي اردوهاي خود را برگزار کند و آنطور که بايد خودش را آماده کند. به هرحال اميدوارم در فاصله‌اي که تا شروع جام جهاني مانده بتوانيم با تيم‌هاي خوب دنيا بازي کنيم.

خلعتبري درباره انتقادهايي که بعضي‌ها به ليست جديد کي‌روش وارد مي‌کنند، گفت: نظر سرمربي تيم ملي بوده که اين بازيکنان به تيم ملي دعوت شوند. مثلا پيام صادقيان بازيکن خيلي خوب و تاثيرگذاري است که در اين چند هفته براي پرسپوليس خوب کار کرده است، اما تشخيص کي‌روش اين بوده که او فعلا در تيم زير 22 ساله‌ها بازي کند اما مطمئن باشيد در اردوهاي بعدي او را دعوت مي‌کند. صادقيان بازيکني است که بعد از جام جهاني مي‌تواند به کشورهاي اروپايي ترانسفر شود.

مهاجم ملي‌پوش پرسپوليس در ادامه درباره ديدار اين تيم برابر صباي قم به ايسنا گفت:

ما بازي را خيلي خوب شروع کرديم و در همان 10، 15 دقيقه ابتدايي مي‌توانستيم 2، 3 گل به صبا بزنيم اما از موقعيت‌ها استفاده نکرديم و بعد از آن بازي به تعادل کشيده شد. در نيمه نخست برخلاف روند بازي يک گل خورديم اما در نيمه دوم تلاش کرديم و توانستيم گل مساوي را بزنيم.

او ادامه داد:

متاسفانه در بازي که حق ما سه امتياز بود، به يک امتياز رسيديم اما اين فوتبال است ديگر و هر اتفاقي مي‌تواند در آن رخ دهد.

خلعتبري در پاسخ به اين سوال که چرا پرسپوليس در بازي‌هاي خارج از خانه موفق نبوده، گفت:

علت خاصي ندارد. ما اين بازي را مي‌توانستيم ببريم. در اصفهان هم ديديد که چه اتفاقاتي رخ داد. به نظر من مشکل خاصي وجود ندارد. در ايران اگر تيمي بازي‌هاي داخل خود را ببرد و بازي‌هاي خارج از خانه را مساوي کند قهرمان است. مطمئن باشيد نوبت برد ما در بازي‌هاي خارج از خانه مي‌رسد. تاکنون هيچ تيمي مثل پرسپوليس بازي‌هاي خانگي خود را نبرده است.

مهاجم پرسپوليس درباره عملکرد خود از زمان حضورش در اين تيم گفت: سرمربي تيم بايد در اين رابطه نظر بدهد. من تمام تلاشم را مي‌کنم تا به پرسپوليس کمک کنم. متاسفانه روزهاي اول از ناحيه مچ پا مصدوميت داشتم که کمي کارم را سخت کرد. سه، چهار بازي است که براي پرسپوليس گل نزدم اما مطمئن باشيد گل‌هاي من هم از راه مي‌رسد و اگر توپ بخواهد به گل تبديل مي‌شود و از اين بابت نگران نيستم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )